MiraBelis22 Kizlar tam 2 ay 3 gün oldu sezeryan olalım. İlk defa sırtım bu kadar felaket ağrıyor bebeğimi kucağıma alamıyorum. Böyle olanlariniz varmı nasıl geçti?
Miniz MiraBelis22 Canım bende oldum. Hatta benim spinalim çok zor yapıldı 4-5 yerden denemişlerdi. Belime felan soğuk vurunca çok ağrıyor sırtım. Sırtını sıcak tut. İmkanın varsa deve tüyü veya yün korse al sıkmayan tak bende baya işe yaradı.
Aysgllylcn MiraBelis22 10 ay oldu canım bendede bel ağrısı var bundan bir kaç ay önce yere eğildiğimde direk kalkınca belime ağrı giriyordu şuan pek olmuyo ama ağır bişey taşıyım o gün belim kopcak gibi ağrıyo buda sezeryanın tuzu galiba 🤦♀️
Cocolingo MiraBelis22 benim 2 Ay 17 günlükken geçti tamamen kızım şuan 11 aylık, genel bir ağrı değildi gün içinde çok aktifsem eğilip kalktıysam sırtım ağrıyordu ve sırt üstü yatmadan geçmiyordu
MillenialMom MiraBelis22 ben hiç öyle bi sorun yaşamadım ama benim doğumdan önceden de bel ve sırt ağrım olurdu, doğum sonrası sezeryan kaynaklı ağrıda bi artış olmadı
Miniz MiraBelis22 Çok geçmiş olsun canım oradaki kasları gevşetmek lazım sıcakla beraber. Kas gevşetici krem bilmiyorum sürülebilir mi? Emziriyorsan sütüne geçer mi tam emin değilim doktora danışmak lazım.