Benim oğlumda da var malesef ilk 3 aylıkken yüzünde çıkmıştı doktor kortizonlu krem verdi geçmişti sonra ara ara yine olmuştu ama kendiliğinden geçiyordu oğlum şimdi 1 yaşında ve sırtında karnında yüzünde tekrarladı cildiyeye getirdim vucüt için nemlendirici banyo için şampuan yazdı tabi bunları devlet karşılamıyor ücretli aldık birde yine krem yazdı hergün nemlendirici kullanıyorum cildinin kuru kalmaması gerekiyor yani geçincede sürekli kullanmak gerekliymiş şuan biraz geçti kızarıklıklar hafif var yediklerinizede dikkat etmeniz gerekiyor alerjikte olabiliyor