Leylazehra benim kızımda doğduğu ilk zamanlar uyanmiyordu, üstünü başını soyuyodum memede yine uyuyakaliyodu geceleri mümkün değil kaldiramiyodum 5 saat uyuduğu oluyordu çok şükür sarılık geçirmedik 1 aylık olduğunda artık 2 saate bir uyanmaya gündüz yarım saat yarım saat uyumaya başlamıştı. Uyandırmak için her yolu deniyorsan yine de uyanmıyorsa uyanmıyor malesef şimdi uyandırmak için sonra da uyutmak için uğraşacaksın 😂