Kızlar cerazette kullanıyorum 3.kutudayim fakat ilk başladığımda adetimden 1 hafta sonra tekrar adet oldum. Bu ay da bir gün hafif lekelenme oldu fakat hala adet olmadım ve çok korkuyorum gebelik var midir diye eşimde geri cekiliyor aynı zamanda ama bu durumu yasayan var miiiii