Kbrsmlysflp95 Arkadaşlar dünden beri aşırı boğaz ağrısı ölsürük ve kırgınlık var hafif de ateş var aynı zamanda da çocuğumu emziriyorum 4 aylık ne önerirsiniz ilaç kullanmadan nasıl geçer çocuğuma geçer mi
parlaegegunes Kbrsmlysflp95 çok ağrı olursa halsizlik falan parol kullan canım. Birde hergün resverol iç hastalık sürecinde ilaçsız atlatırsın merak etme. Resverol multivitamin bile değil doğal portakal üzüm ve soğan da oluşan içerikler var içerisinde doktorum önermişti banada.
Matildanil Kbrsmlysflp95 geçmiş olsun ben de aynı şekildeydim maske takarak emzirdim ve bol bol emzirin ki bebeğin bağışıklığı güçlensin. Koku problem değilse mideniz bulanmıyorsa çiğ sarımsağı tok karna çiğneyerek yutun antibiyotik niyetine çok iyi geliyor bol bol limonlu sıcak su için ve şifalı çorbalar içmeye çalışın ben bu şekilde 2-3 gün içinde iyileştim. Ağrı içinde parol veya minoset için
Kbrsmlysflp95 Matildanil yaa ben takmadım maske hatta bana bitişik resmen sürekli kucak istiyor 😞 çorba içtim sarımsak yedim bi de parol içim o zaman çok sağolun