Naz50 Kızlar bebeğim 4 aylık öksürüyor ama çok değil ateşi falan grip de yok günde 4 5 kez öksürüyor sizce hastaneye götüriyim mi? Tecrübeli anneler bana yardım edin lütfen
Maysakusunannesi Naz50 ilk olarak doktora danışın tabi ki. gögsüne mustela gögüs balzamı var bebekler için hafif mentollü onu sürebilirsiniz. Tabi çok küçük olduğu için ilaç kullanamayabilirsiniz. Biz şahsen doktorumuz kontrolünde kullanmıyoruz.
parlaegegunes Naz50 günde 10 defa öksürme normal dedi bana doktor öksürme kötü birşey değil öksüremeyen çocuklara öksürsün diye makine veriyorlar falan demişti evham yapıyorum diye
Twinlife Günde 4,5 kez öksürme normal değil bence götürün benimkiler bir iki öksürmeye başlayınca anlıyorum hemen götürüyorum havaya başlıyoruz ihmal etmeyin