Birkaç gündür doktora gidip geliyoruz. Önce kan testi yapıldı serum takıldı temiz çıktı. Dün gaita testi yapıldı oda temiz çıktı. Ama oğlum 1 haftadır ishal. İshali da o kadar garip ki gündüz yaptığı zaman normal ama akşam saatlerinde su gibi baya cıvık akışkan yapıyor. Bunun gibi bişey yaşayan oldu mu ? Azı dişleri de şişmiş, diş zamanı hiç ishal olmazdı bu zamana kadar 16 diş çıkarttık ama böyle olmadı. Ondan kaynaklı olabilir mi ? Doktor herşey temiz dişden o zaman falan dedi. Ama başka böyle yaşayan var mı ? Denflor ve çinko kullanıyoruz bu arada ✨