saksidegilim Sibellettoooo hiç şikayet gelmedi dedi ama bilemiyorum:) evet açılır masa benim de tercihim:) teşekkür ederim 🌸
Sibellettoooo saksidegilim bu tarz ürünler ömürlük gibi oluyor o yüzden iyi tercih etmwk gerekir 😉 Hayırlı olsun şimdiden 💕
saksidegilim -erCansu- yaa aslında aktif kullanıcam evet. Salonda yemek masam yok. Mutfağa alıyorum. Salondaki her şeyin ayakları siyah tarz olarak çok ters aslında ama önemli değil ☺️ o yüzden de kumaş rengi yakın olsa daha iyi olur diyorum bi yandan:)
saksidegilim Kızlar hadi bakın o maviler koyu mu olur:) yoksa üstteki görseldeki mi. Çocuğu da düşünerek cevap yazınız:))
Minkpndam Raudi değil mi? Benim masamın aynısı bende böyle sandalye alıcaktım almadım düz aldım pişman oldum bu çok daha şık duruyor mutfakta