Kızlar bu konuyla ilgili daha öncede birkaç kez yazdım ama. Oğlum 28 aylık konuşması güzel yani nasıl anlatsam herşeyi biliyo konuşuyo ama diyalog kurup sohbet konuşmasına giremiyoruz evet hayır tamam yani ne biliyim bunlar pek yok durup durup aklına 3 gün önceki şey geliyo onu söylüyo takıntılı konuşuyo mesela birşeyden korkmuş korkma demişim durup durup ani birşey olduğu zaman korkma anne korkma baba diyo ekolali var birazda herşeyi biliyo söylüyo konuşuyo farkında ama diyaloga giremiyoruz sohbete dökemiyoruz sanki sorduğum sorulara sohbet anlamında nasıl cevap vereceğini bilmiyo söylediğim herşeyi yapar bildiği şeyleri mesela ama sorduğum bir soruya cevap vermeyi bilmiyo sanki mesela derim oğlum uykun geldi mi hayır demez mesela bir kez ezberlemiş hayır anne uykum gelmedi der uykusu olsada olmasada aynısını söyler yemek içinde geçerli bu birşey derim tamam mı derim tamam kullanmaz yani anlatsam çok ucu açık çok örnek verebilirim uzun oldu kusura bakmayın.