babymore Kızlar doğumdan 8 ay sonra adet oldum. Bir kere. Bu ay hala olmadım. Düzensizlik yaşanıyor mu? Bu sık rastlanan nir durum mu? Hamile olma ihtimalim yoktur inşallah😂🥹test yapmaya bile korkuyorum
kolonyalimendil babymore 1 sene düzensizlik oluyormuş bende 55 günlük filanken adet oldum yaklaşık 10 gün sürdü 1 hafta sonra tekrar oldum🥲
BabyAslan babymore benim hep oldum olası düzenliydi doğumdan sonra 40 gün boyunca adet oldum. 1 ay sonra tekrar oldum her ay düzenli oluyorum hiç gecikmedi benim. Hatta üzülmüştüm adet olduğuma ama çok normal ve sağlıklı bir durummuş şimdi bebişim 8,5 aylık
babymore kolonyalimendil çok iyi o zaman. Bebeğim 9 aylık . Daha çok erken 2.bebek için. İnşallah benim ki de düzensizliktendir