Tweety Kilo alımı iyiyse bebeği kendi düzenine bıraksanız daha güzel emer bence. Uykuya da ihtiyacı var uyanınca emmiyormuş zaten bırakın acıkınca uyansın bakın o zaman nasıl emiyor. Doktorumun yönlendirmesiyle 20 günlükten beri uyandırmıyorum. Ne zaman isterse o zaman kalkıyor. Zaten öyle saatlerce uyumuyor en fazla 4-4,5 saate uyanıyor ve uzun uzun emip tekrar uyuyor. Bizim sandığımızdan çok daha akıllılar aç olunca zaten mümkün değil uyumuyorlar.