Kızlar 1 aylık aşısını yaptiramadik yok dediler bekle bekledik yeni gelmiş ve biz 2 ay 3 günlük olduk şimdide 2 aşıyı birden vurcaz diyorlar yaptıran oldu mu bu şekilde bna biraz ağır gelirse düşüncesini birakti kararsiz kaldım asi yaptirmazsam da görüyoruz salgın var korunması lazım yardım edinn..