Ftmmm111 benim de oğlumda öyle oldu baya kanlıydı ama kakası kıp Kırmızı hemen özele götürdük popoda çatlak var dedi krem verdi benim yediğim içtiğim süt ürünleri alerji yapabilirmiş mamadan olabilir dedi test tahlil yaptılar birşey çakmadı Allah’a şükür mamayı değiştirdi doktor onun dediği mamayı aldık onuda beğenmedi 10 gün sonra tekrar eski mamaya döndük Allah’a şükür bir daha tekrarlamadı panik yapma çoğu bebekte olabilir ama tatbiki aile hekimi doktorunuza sorun eğer o ciddi birşey görürse hastaneye yönlendirir bizim ki 2 gün sürdü kanlı kaka yapması ilk gün 3 kez yaptı ilki çok yoğundu 2 ve 3 azıcıktı 2 gün de 2 kezdi leke gibiydi sizin çok yoğun ve uzun sürerse götürün