Bebeğim 2 ay 19 günlük zor bi bebek olmadı genel olarak uysal bende çok ağlamasına izin vermem zaten sakinleştirmek için hemen çabalarım.. iki gündür 10 gibi tam uykuya geçiyor tabi bi kere ben kalkıp emziriyorum 3 gibi sonra geri uyuyor 6 gibi kendi mızıldanıyor yine emip uyuyor 9 a doğru kalktı 😂 şikayet etmiyorum tabi bu arada gündüz uykusu çok az 🥲 burda atak haftalarını okudukça çok korkuyordum 4. Ayı da atlatana kadar sakin bi bebek olduğuna inanmıycam😂 tabi huysuzluk ettiği de oluyor ama bu kadar da uyuması normal mi.. yaa bide öyle keyifçi uyuyor ki asla uyandırmaya kıyamıyorum kollarını kafasının yanlarına atıyor 🤣🤣