Herkese merhaba bugün 5. Gün büyük tuv sonunda aksam yaptı oğlum üstünede olsa hic sıkıntı değil fakat geceleri bez bağlamayın deniyor ama oğlum hep ıslak kalkıyor karın kısmıda buz gibi oluyor… kaldırdığımda yok yok dyor bağrıs cağrıs gece gece hic cekilmiyor. Nası bu evre olucak bilmyrm bide yatmadan suyu fazla iciyor yani vermesem gönlüm razı değil ne yapmam gerek kafam cok karıstı