Mamaaaaa Kızlar 28 Aralık’ta doğum yaptım Aralık 31 çekiyor 1 ay 3 günlük olarak hesaplıyor uygulama ama gün sayınca 34 günlük 40ımız neye göre çıkacak güne göre olması lazım demi yani 6 gün sonra 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Zehraoztrk Mamaaaaa niye böyle şeyleri dert ediyorsunuz ya 😀😀 ha 40 günlük ha 1 aylık ne değişecek çok merak ediyorum.
Ayselmiros Zehraoztrk aynen 40 çıkması diye bişeyede inanma kanamam bittiğinde gittim boy abdestimi aldım bebeğimede hiç yok 40 tas su bilmem ne gibi şeyler yapmadım bişeyde olmadı inanmayın bu kadar 40 olayına kendinizi toplamaya bakın
Mamaaaaa Zehraoztrk sen neden mesela benim paylaşımımı dert edinip yazdın? Belki insanların kendine göre planı var insanlara muhalefet olmaktan vazgeçin fikrin yoksa zikrinde olmasın kimse seni kulağından tutup yorum yapmaya getirmedi ne saçma insanlarsınız yahu
Mamaaaaa Ayselmiros Bi soru sordum konuyu nerelere götürmüşsünüz bende öyle şeyler tamah etmiyorum fakat inanan varsa da saygı duymak zorundasınız her insan özgürdür ve kimse karışamaz yapmak istediğine o yüzden forumdaki insanlara da Kendi görüşünüzde değil diye saldırıya geçmeyin sen yapmazsın ben yapmam ama yapmak isteyen yapabilir bu senide benide ilgilendirmez
Ayselmiros Mamaaaaa herkesin yorumuna açık bir platformda yazıyorsan herşeye açık olmalısın ne saçma insanlarsınız yahu gibi argo kelimeleri kullanmamanı öneririm isteyen istediğini yazabilir cevap vermeme özgürlüğünüz var. Teşekkürler