Mamaqueen bebekken evet ozmn pskljm bozuktu hapşursa götürüyodum😅 2 yaşından sonra hep takip ediyorum hatta bikere şansa doktor randevusu bulamadım haftasonu girdi araya vs 5 günde kendiliğinden iyileşti balgamlı öksürük burun akıntısı vardı tabi bol bol burun temizledm ıhlamur limon vs 🙂 ozmn dedimki şmdi doktora gitmiş olsaydım kesin ilaç vercekti hemen iyileşmesini ilaca baglıcaktm iyiki götürmemişim takip ediyorum dediğim gibi var olan durumdan dahada ilerlerse ozmn götürüyorum bikerede sadece bırnu akıyo diye götürdüm orda sıra beklerken başka hastalık kaptı 😄