merhabalar sevgili anneler 😍
kızım doğduğundan beri her akşam 8 de ışıkları kapatır uyuturdum tabiki meme emmek icin sık sık uyanıyordu gündüzleri de uykusu güzeldi takkiii atak haftalarına kadar atak haftalarında geceleri de gündüzleri de sürekli meme emmek istiyordu yaşadığımız ilk atak hatasında hatta baby spa ya götürdük çok iyi gelmişti… kızım 5 6 aylıktı çok ağladığı için hem diş sıkıntısı başlamıştı hem atak ayagimizda sallamaya başladık eşimle asıl kabus o emin olun… neyse yaşına girer düzelir uyanmaz dediler 16 aylık oldu bizde hiç bir değişiklik yok hala milyon kere uyanıp meme emiyor geceleri… 😥 sonrasın da 17 aylıktı memeden kesmeye karar verdim ve annemin yardımıyla memeden de kestik annem şimdi uyur artık ddi 3 4 gun gelip kalmıştı farklı sehirlerdeyiz neyse annem gitti 1 ay geçti kızım hala aynı sıklıkta uyanıyor bu sefer de sallanmak için 😥 bende gene uyku yok 3 4 saat uyuyorum her gün bu böyle olmaz ddim yer yatağı koydum yere her akşam 8 de ışıkları kapatıp uzandık 1 hafta 2 saati buldu uyumamiz ama gece uyanmayı bırakmıştı 1aydir sallamiyorum ve uykumuz duzene girdi cok sukur 1 kere uyanip su içip uyuyor ❤ tabiki uykuya daldıktan sonra yatağına koyuyorum bende kızımız da rahat rahat uyuyoruz çok şükür ❤🙏 darısı uyumayan bebeklerin annelerin başına süreç zor malesef…. 20 aylık kızım 1 aydir uyuyorum 😞❤🤗