Kızlar bebeğim ek gıdadan dolayı kabız 4 gün önce çok zorlandığı için acile götürdüm lama yaptılar ona rağmen çok az ve katı yaptı dün akşamdan beri yine ıkınıyor ve yapamıyor sabahta emzirirken karnı sürekli kalp atar gibi kasılıyordu bugün tekrar acile gitmeyi düşünüyorum ama çokta dıştan müdehale edilsin istemiyorum ne yapmam gerek önerisi olan var mı? (Zeytinyağ, kayısı püresi yediriyorum)