ezgiguzell Bence aynı zamanlarda aynı korkulardan geçmiş biri olarak söylüyorum, anne sütü alıyorsa günde 10 beze kadar normal, su gibi bakın su gibi diyorum o kadar sıvı kaka normal. 10 güne kadar yapmamaları da normal. Hepsini yaşadım, doktorların hepsi bu şekilde söyledi.