gulbahcesi_ Bebeğim mama ile besleniyor fakat 3 4 gün sonra 6 ayına girecek 2 numaraya geçeceğiz fakat bu şuan kullandığı mamadan çok az kaldı birdaha mama mi almalıyım yoksa 3 4 gün erken başlayabilirmiyim 2 numaralı mamaya birşey olur mu
Sila_12 gulbahcesi_ ben başladım iki üç gün onceden mama bitmisti hicbisey olmuyor tabiki sizin kararınız
nurcanxxx Valla canım bizde 1 hafta sonra 6 aylık olacağız ben 2 numara almıştım dün 1 numarası bitince 2 numaradan vermeye başladım bence bişry olmaz
gulbahcesi_ nurcanxxx iyi o zaman çok sağolun hesaplayarak almıştım 2 numara aldım yetiyor diye ama 2 3 gün bilemedim o zaman 2 veririm çok teşekkür ederim ♥️
gulbahcesi_ Sila_12 yok bende tekrar almamak için sordum zaten 2 almıştım çünkü ona başlarım diye bende başlarım öyleyse