Oğlum 9 aylık, dün kontrole gittiğimizde doktorumuz kalpteki üfürüm hala devam ediyor kalp doktoruna gittiniz mi dedi şok oldum. Çünkü doktorumuza 5.ayımızda başladık ve bu zamana kadar hiç böyle birşey dememişti. Hocam bizim bundan haberimiz yok ki dedim ve 2.5 3 aylıkken covid geçirdiğimiz için 5.ayına yakın oğlumu çocuk kardiyolojisine götürdüm. Bu konularda da çok takıntılı ve hassas olduğum için bulunduğum yerde en iyisine götürmeye çalışıyorum. Özel kliğini olan bir doktora gittik ve orada da kalbi ile ilgili hiç bir problem olmadığı söylendi. Benim merak ettiğim bu üfürüm sonradan oluşan birşey mi? Belirtilerine de bakıyorum, emmemek, iştahsızlık, zayıf ve az kilo alımı. Şuan hepsi de bizde mevcut. Doktumuza kalp doktoruna gittiğimizi söyleyince bir problem yoktur o zaman dedi ama biz kalp doktoruna gittiğimizde böyle bir problem yoktu ki ve bu zamana kadar kendi çocuk doktorumuz da böyle birşey demedi. Merak ettiğim sonradan oluşan birşey mi ve ne yapmam gerekiyor?