KubraP hemen hemsn oğlum 3aylıktı ilk belirti onda çıktı hiç birşeyi yoktu ateşleniyordu şurup içiriyorduk inmiyordu.Hatta acile vs gittik doktor cocugun birşeyi yok vs demişti.iki üç gün ateşi sürdü bukadar sonra biz fenalaşmıştık tamda geçen sene buğünler😊