Belis- Merhaba arkadaşlar Kızım 9 aylık bugun ağzına bişi attı gi geldi bakıyım dedim ağzına üst damağının ön kısmında gölge gibi bişi gördüm Flaşı açık dikkatli bakınca siyahımsı kahverengimsi büyük bi leke gibi bişi vrdı çok endişelendim başına gelen varmı
Belis- Mehmetmoms doktorda öle dedi ama kaç zamamdır ilaç kullanıyo daha yeni oluştu eminim Çünkü daha 2 hafta önce damağında yara vardı ona kaç kere baktık
Mehmetmoms Belis- hemen korkmayın belki bu sefer diliyle damağına yapıştırmıştır çünkü çok boyuyor kan ilaçları parmağınıza biraz su değdirip silmeye çalışsanız kan ilaciysa belki elinize gelir boyası