Anneler bebeğim 3 ayi bitirmesine rağmen 60 cc mama bitiriyor 90 asla içemiyordu. Oysa aldığım biberonun ucu yenidogandi onu değiştirmem lazımmış. 3+ ay aldım bugün ve 90 bitirdi çok şükür ufak ufak 120 geçiş yapacağız. Yani demem o ki uc değiştirmem gerektiğini bilmiyordum aranızda bilmeyen var ise lütfen dikkat etsin ….