Kızlar merhabalar
31+2 de doğum yaptım bebeğim şuan 38 günlük doğduğu günden itibaren sadece anne sütüyle besleniyor. 20 gün yoğun bakımda kaldı hastaneye süt sağıp götürdüm sonrasında buzluğuma yedek süt biriktirdim her 2 3 saatte mi sağım yapmıştım. Sütüm gayet vardı biberon doluyordu. Kızım eve geldikten sonra sütüm daha da arttı 200 ml doluyordu daha fazla bazen. Üstüne ben mastit oldum göğüs kanallarım tıkandı. 160 ml geliyordu sağarak ama en yüksekte zorlayarak. Kızımıda emziriyorum biberonlada veriyorum hastanede biberona birazcık alışmış. Doktorumda prematüre olduğu için biberonda ver demişti biz bu şekilde ilerliyoruz. Mastit için her şeyi yaptım düzeldi sütüm tekrar eskisi gibi oldu ama dün sabahtan akşama kadar dışardaydık hastanede vs koşturduk çocuğuma anne sütünü biberonla vermiştim yanıma alıp. Akşam sütümü sağdım 30 birinden 30 birinden anca çıktı ve buna çok üzüldüm. 3 saat sonra yine sağım yapıyorum şuan ve ikisinden toplasan anca 30 ml çıktı. Sütüm mü kesiliyor? Neler yapmalıyım yada çok üzülüyorum. Daha 1 hafta öncesine kadar tişörtüm komple sırıl sıklam bile olurdu tazyikli de akardı. Bir anda sütüm kesilmiş olabilir mi? Şuan biberona bakıyorum sağdığım sanki yemi doğum yapmışımda 30 ml anca çıkar o şekilde çok canım sıkıldıı