Yaptirmalisiniz bence biz yaptırdık yan etkisi olmadı. En fazla huzursuzluk olur. Yaptırmayan tanıdığımız var bebeği bu hastalığı geçirmiş ölecek sanmislar bin pişman olmuşlar yaptırmadiklarjna.bebekler bu hastalığı çok zor çok ağır atlatiyorlar hatta bazen atlatamiyorlae ölümle sonuclaniyor malesef