melekmilankoo aynısını bugünlerde yaşıyoruz ve vücudu mahvolmuş durumdaydı.Kortizon asla kullanmadım reçete verdi almadım,bebek yağı ve sudocrem kullandım her yerine, daha sonra aloevera bitkisinin jelini sıyırarak kullandım ve birde mustela cicastela bebek yağı ile artık geçti sayılır ama hiç hafife alınacak bi egzama değildi günlerdir uykusuzm kaşınmak istiyo ellerini tutmaktan bitik durumdayım ama geçti …