Kızım 8 günlük bugün akşam saat 10 dan beri huzursuz ağlıyor sürekli memede olmak istiyor çok fazla süt içmiş oldu sürekli bez değiştirdim memeden ayrıldığı an kıyamet kopuyor uyuyamadı… gaz çıkarma yöntemlerini de denedim bi kaç kez geğirdi ama ona rağmen rahatlamadı :( nasıl sakinleşir doktora götürmelimiyim :(