sinoli mama markalarının anne çayları bana yalan dolan gelmiştir zaten hep, bi kere humana aldım içtim balık yemi gibi zaten va sırf şeker, biritemeden çöpe attım ki max 20cc arttırmıştır
Yulafı sütle pişirip üstünü meyveyle süsleyip tüketebilirsiniz, ben bazen içine kakao da koyuyorum, üstüne badem ceviz hindistan cevizi, tarçın fındık ezmesi ve mevsim meyvesi ekliyorum, kalorisi yüksek olur böylr ama nerdeyse akşama kadar tok tutuyor, 1 aydır bu dediğimi kahvaltıda tüketiyorum.
iMom’ı reçetesiz alabilirsiniz tabii, ben sırf burdan biri dedi diye gidip almayın doktor tavsiyesiyle başlayın diye dedim yoksa emziren anneler için üretilmiş bir vitamin, ben hamileliğimde de omegasını tükettim ama dediğim gibi bunu bana doktorum vermişti o yüzden kullanıyorum yoksa kimse bak bundan kullan demedi. Her vitamin her anneye yarayacak diye bi şey de yok sonuçta, ama burda da kullananlar memnun. Mesela bestalk damlayı ne doktorum ne eczacım kullanmamı önermedi ama ondan memnun olan da çok 🤷♀️
Yani bu konuda tercih sizin