Stresbabacimstress Asel_annesi çok zor gerçekten sabırlı olmak gerekiyor bu atak dönemlerinden çok korkuyorum 😦 😀 inşallah biran önce geçer
Asel_annesi Stresbabacimstress korkmuyorum geçeceğini bişiyorum ama çok yoruluyorum uykusız kalıyorum e haliyle çok saldurgan birisi oluyorum uykusuzluk yorgunluk tahammül bırakmıyo gnelde payını alan eşim oluyo bebeişe bişwy diyemiyorum 😢😁
nazli-06 Benım kızımda 4.ay atagında şuan, uykuya daldıktan sonra aglayarak uyanıyor burdayın dıyıp pişpişlıyorum tekrar dalıyor. Bıkac kere yasanıyor bu. Sizlerde boyle bır sey yasayan var mı?
Stresbabacimstress nazli-06 evet uyuttuktan 15 dakika sonra ağlayarak uyanıyor yanına gidiyorum ellerimi tutup tekrar dalıyor.
Ebruliiiiii nazli-06 benim kızımda öyle sürekli kucağımda uyumak istiyor bide yerine indirdiğim an uyanıyor keşke dayanabilsem sabaha kadar kucağımda uyusa kuzum ama her yerim tutuldu
Stresbabacimstress nazli-06 bende hiç kıyamıyorum derdini de söyleyemiyor yavrum 🥺 insallah bugünlerde geçicek🙏🏽
Cnrgcr Gulbahar36 çıkardı canım 4.5 aylıkken birini çıkardı haftaya 6 ayı bitiriyor ikincisi de patlattı benim yazma sebebim de oydu dişi kaşınıyo acıyo diyodum doktorlar anneler herkes daha erken 7. aydan önce çıkmaz dedi bi baktım çıktı ben o hatayı yaptım bebeğimin dişini kaşımama yağ sürmeme ihtiyacı olduğu dönemde atak dedikleri için müdahale edemedim bebeği en iyi annesi tanır diş diyosanız diştir
Cnrgcr Gulbahar36 diş olduğunu anladıktan sonra ağız bezinin ucunu ıslatıp dondurdum içi sulu olan diş kaşıyıcıları soğuttum havucu biraz dondurdum onlarla kaşıdı bir de 1 yemek kaşığı zeytinyağına 5 damla karanfil yağı döküp dolapta beklettikten sonra sürdüm birkaç saatte bir