Aysegizem1 ben kızıma 7-8 aydan beri veriyorum ek gıda döneminde cok sancılanıyordu sonra her aksam yemeğinde verdim aşırı iyi bişe basuru olan biride kullanabilir . Meyveli olanları katkılı ürün saglıksızz sadece kefir olmalı . İsterseniz evde meyve kendiniz koyabilirsiniz blendırla çekersiniz ayran niyetine sizlerde içebilirsiniz cok saglıklı