Kızkar bugün doktora gittik doktor sadece üşütme vsr dedi antibiyotik cerdi 1cc kullan dedi bende antibiyotik vermek istemedim ama ece gelince daha da arttı burunları akıyor baya grip gibi öksürük de arttı ateş de var hafif bu doktora güvenenedim sabah başka bir doktora gidicem ama yaşayanınız vardır çok vicdan yapıyorum üzülüyorum ağlıyorum kıyamadığım için ilk bebeğim doğal olarak neler yapabilirim kısa sürede atlamak istiyorum kendim ıhlamur içtim sütümden ona da geçer diye uyuyamıyorum takipteyim 😔