Kızlar daha önce hemşirenin önerisiyle kaşık mamasj almıştım kızıma muz ile yediriyodum çok pratik geliyo bide kızım aşırı sık uyandığı için en azından tok olduğundan emin oluyorum bide seviyo şimdi bitmek üzere yeniden almak istiyorum ama zararlı mı emin olamiyorum kızım 13 aylık zararlı mı bilenler cevap verse bide içeriği temiz kaşık maması önerisinde bulunursanız çok sevinirim