Bebeğim 2 aylık ve analık raporum 4 gün sonra bitio bebeğim çok küçük riskliydi hamilelikte kullandım 2 ayı o yuzden doğum sonrası 2 ayım wardi sadce ama zorda bı işte çalışıyorum akşam 10da cikiyorum ücretli rapor alanları feln duydum alabilen yada bilen warmi yardımcı olurmusunuz gerçekten çok zor bi durum Yer Ankara