Sydaht Merhaba sevgili anneler 😊 bebeğim 2 aylık ve birkaç gündür ellerini emmeye başladı. Emzik veriyorum bi türlü tutmuyor. Ne önerirsiniz aceba
Dileksadan Sydaht valla benim kızım 9 buçuk aylık oldu asla tutmadı umarım senin ki tutar çok istedim tutsun ama olmadı, kac tane emzik aldım denedim ya ogurdu yada diliyle itti zorlamaktan 2,3 kere bile kustu ilk aylar
Dgedg Sydaht benm kızım da 2 ay 15 günlük asla tutmadı ne denediysek boş. Sağdığım sütleri biberonla veriyorum onu bile tutmuyor sadece gece uykuda oda cok zor. Bir kere diliyle ittiyse daha tutmaz 😁
busrasilra14 Sydaht ben ogluma bilerek emzik vermemiştim. Ama sonra memeye bagimliligi cok arttigi icin pisman olmustum. Fakat memeyi biraktirken zorlugunu gordugum icinde iyiki vermedim demistim 😀 yani annelik iste bu 😀o yuzden verilmeli mi verilmemelimi sana kalmis canim ama ellerini emmesinde doktorlar 1 yasa kadar sorun yok diyor tabi aliskamlik olmadi srece. Kendini rahatlatmak icin emiyor olabilir.
Sydaht Dileksadan maalesef benim bebişimde şuanda aynı diliyle geri itekliyor hiç tutmuyor , oynuyor 😅
Sydaht Dgedg banada öyle geliyor ama bi umut işte 😅 elini emeceğine emzik olsun istedim de bakalım ne olacak sonuç
Sydaht busrasilra14 bende ilk zamanlar bilerek vermemiştim açıkçası hiç aklımda gelmedi sonradan istemeyeceği. Aynen hangisi iyi bilemiyorum bende şuanda 😅 elini emmektense emzik veriyim istiyorum sadece ama almıyor 🙈😀
Ftmdayan Sydaht 2 aylık olmuş artık tutması biraz zor daha kırkında alıştıracaksın ben öyle yaptım daha kırklıkta alıştırdım çok şükür şu an tutuyor 😊ama sen yinede istersen şunu yap bunu yap emziğinin başına çok az pekmez sür ağzına koy bir kaç defa elinle tut ama hemen çekme öyle öyle alışır belki bende yaradı öyle yapmıştım ben şu an 1 ay 4 günlük bebeğim tutuyor çok rahatladım durmadığı zaman veriyorum işlerimi yapıyorum bende🥰
beysenyil Sydaht bebeğim ilk doğduğu zaman wee baby emziklerinden almıştım ama onların içi inanılmaz tükürük biriktiriyor. Sonra phlips avent aldım hala kullanıyoruz. Oğlum 18 aylık şuna sadece uyku zamanı veriyorum uyumasını kolaylaştırıyor. Birde dışarı çıkarken alıyoruz yanımıza oldu ki emmek isterse onunla oyalanıyor müsait ortam olmadığında. İlk başta ilk ay vermedim ikinci ayın başında verdim baya inatlaştık. Sütümden ucuna damlattım ağzına koydum. Tat bittikçe tükürdü ben tekrar yaptım. Birde emzirme biter bitmez ağzına veriyordum emziği. Öyle alıştı.
Merve_2121 Sydaht Damaklı emzik tavsiye ederim. bazı bebekler boş emzik almazlar emziği bir damla kadar pekmeze batırıp verin o zaman alıcaktır.
Dilan-kaya18 Sydaht Emziği ıslatın bebeğiniz tam ağzını açtığında koyun ve elinizle emziği pış pışlayın tam tutana kadar midesini bulandırırsa daha sonra tekrar deneyin