Aynı sorun bendede vardı sorun demek dogru olmaz aslında hemen hemen her bebek bu aylarda böyleymiş büyüme atakları desek daha dogru olur sanırım . Benim oğlumda 2 bucuk aylık hemen hemenn gündüz cok uyuyordu gece asla uyumaz sabahı ederdık bırlıkte artık bende bu böyle olmicak dedim ne denediysem olmadı çareyi gündüz onu uyanık tutmaya calıstım 1-2 gün gece de aynı saatlerde yatırdım beslenmesini se ona göre ayarladım ve suan 1 de yattı içerde mışıl mışıl uyuyor sımdı emziricem uykusundan alıp tekrar zatwn uykuya dalıyor 🤷🏼♀️ yanı rezene de denedm ama bizde pek işe yaramadı geçici bir süreç oldugunu kabullenelim güzel anneler ve hepimize bol sabır diliyorum 😂🙏🏻♥️