Şarjım az hızlı yazmam lazım 😀 öncelikler lütfen yargılamayı yardım almak için sizlere soruyorum. Bizim evde TV açılmaz bebegimizle salonda oyun oyanriz telefondan bişey izleme durumu da şöyle hasta olunca hava vermemiz gerekti antibiyotik içmesi gerekiyor ve öncesinde yemek yemesi gerekiyor ama aşırı huzursuz ve istemiyor yani ne yaparsam yapayım o hava maskesini yüzünde tutmuyor burnu tıkalı ememiyor iyileşmesi için lazım,oyuncakları göster dans ediyorum karssinda yok bu ses yapan hava makinesi var bizde gece uyurken de yapamam mecbur telefondan video açtım izlerken yaptık ama tabi içim el vermedi mecbur kaldım böyle durumlarda ne yapabilirim 😔 birde bizim evimiz merkeze uzak maks 30 40 dk asla oto koltuğunda durmak istemiyor hiç sevmedi sevemiyor oyuncak gösteriyorum şarkı açıyorum kitap okuyorum yok çıldırıyor hadi ordan alsam Allah korusun bişey olursa savunmasız bir şekilde kucağımda da olmuyor mecbur yolculukta da açmak zorunda kalıyorum ne yapacağım nasıl oyalayacgim bu sefer kısır döngüye giriyoruz alisirsa hep isteyecek göstermek istemiyorum ama bu tarz hastalık ve yolculuk zamanları ne yapmam gerek sizce 😑❤️