Nidaglryz Kızımın bugün 2 ayı bitti . Doğduğundan beri Ne gece ne gündüz uyuyor toplasan günün 4 saati uyuyor . Gazını çıkarıyor kakasını yapıyor karnını doyuyorum oda sıcaklığı üstü falan da normal ama uyumuyor . Ne yapayım bilmiyorum artık . Bi akıl verin
kkkkkkk1 Nidaglryz aklını yorabilirsiniz oyuncakla oynatıp konuşup gezdirip hem aklını hem bedenini yorum bi duş aldırın . İnşallah uyur🥰🤲
bsraoyku Nidaglryz müzik dinletin araba sesi makine sesi falan yada banyo yaptırın rahatlayıp uyuyacaktır
mervedb Ben o zamanlarda müzik açıp kucağıma alıp sağa sola dans ederek uyutuyordum uyumadıgında işede yarıyordu hatta şimdi 15 aylık uyumaya direndiğinde yine aynısı yapıyorum