Kızım 3 ay 13 günlük. Bizi de 3 gündür perişan etti atak mı diye baktım değil ama sanırım biraz erken etkilenmeye başladı sanırım. Önceden gece uykuya direnmezdi şimdi gece de direnmeye başladı. Uyutana kadar akla karayı seçiyoruz resmen. Gündüz uykuları hala berbat ötesi. 15 dakikadan uzun uyumuyo o da sadece kucakta. Asla bir yatağa bir yere koyamıyoru. 7/24 kucaktayız artık mahvetti beni. Bi de yalandan ağlamalaro başladı. Önce ağlıyo gibi yapıyo oyuncak gösterirsem ya da dikkatini dağıtırsam susuyo. Sürekli öne doğru bakarak gezmek istiyo. Emerken çok hızlı dikkati dağılıyo ve eskisinden daha kısa süre emiyo bu yüzden de daha hızlı acıkıyo. Elleri sürekli ama sürekli ağzında önlük yetişmiyor salyadam😅 sürekli konuşuyor laf yetiştiriyo resmen😂 bir de çıngırkdak falan tutamıyor elinde.