Merhaba arkadaslar, kizim suan üc aylik oldu ve sürekli sag gögsümle emziriyodum öyle devam ettik suan sol gögüsüm cok kücük kaldi ve sola almayi denerken sinirleniyo sagla devam ediyoruz hala bi sorun olur mu? Ve dogdugundan beri gögüsümü direk tutmuyor silikon gögüs ucu ile iciyor