Kivircikanne Bebegim 4,5 aylik. Tirnaklari nekadar kisa olursa olsun, anlini hep ciziyor. Birseye sinirlendiginde veya gazi oldugunda yapiyor galiba.. Iz kalmamasi icin krem kullanmalimiyim? Kullanmaliysam hangi kremi onerirsiniz?
busrababuz Kivircikanne benimki de öyle hatta bebek törpüsü almak istiyorum belki çözüm olacak en azından cizemez diye düşünüyorum cizfigindede ben pişik kremi sürüyorum mustelanin
Thesra Kivircikanne Bir şey sürmenize hiç gerek yok hücreleri kendilerini o kadar çabuk onarıyorki asla iz kalmaz 🥰
41hamile Bnm oğlumda öyle 3 aylık doğdugundan beri uyandığında eli yüzün de kesiyom törpülüyorum yinede sanki kediyle dövüştü her tarafı çizik kanatıyor hemde
Kivircikanne 41hamile Ay evet, cok kotu gozukuyor hatta kanatiyor bazen. Doktor kasiniyordur surekli nemli tut dedi nemlendirici krem verdi ama hic fayda etmiyor sanki.
Kivircikanne busrababuz Ben tirnak makasiyla kesip torpuluyorum. Ama inan yine ayni.. hic birsey degismiyor 🤦🏻♀️
Kivircikanne Thesra Normalde cabuk gecerdi evet, ama bu sefer okadar kanatmis ki, 2 haftadan beri gecmedi. 😞