Bence tamamen alışkanlık. Tabii ki atak döneminin de etkisi vardır ama biz de öyleydik 7-8 ayda çok döner döndükçe uyanırdi ne zaman her uyandığında meme vermeyip pispislan severek oksayarak gerekirse sallayarak uyutup gece beslenmesini bıraktık öyle geçti sık uyanmalar. Gece yatmadan gece maması verir uyumadan emzirir sabah 6 gibi mama artı meme verirdim sansliysam 8 - 8 bucuga kadar uyurdu daha geç verince ayiliyor tekrar uyutmuyordu yine öyle