Aras_2323 Arkadaşlar bebeğimde idar yapınca yoğun koku geliyor tedirgin oldum sıkıntı var mıdır acaba?Annem vitaminler de yapar dedi ama bilmiyorum
Biz3kisiyiz_ Aras_2323 kötü koku ise idrar yolu enfeksiyonu olabilir. Ya da suyu az içiyor veya terliyor da olabilir