Bebeğim 6 aylık olmak üzere doğduğundan beri gündüzleri yarım saatten fazla uyumuyor ayağımda sallıyorum bırakıyorum uyanıyor 🤦uyanık kaldığı zaman da sürekli kucakta ne eve yetebiliyorum ne kendime bide mamayla beslendigimiz için ek gıdaya geçtik. Onun için bişiler hazırlarken bile çok zorlanıyorum sürekli mız mizlaniyor. Ben bu gündüz uykularını nasıl uzatabilirim en azından ⅔ uyku yapıp 1 er saat uyusa artık 😩