erosunn_annesi 1melek_annesiii Kadife ise kumaşı hiç yanaşma canım temizlik konusunda çok sıkıntılı yerinde olsam tay tüyü kumaş bir koltuk takımı alırdım çok pişmanım 1 model ben kullanıyorum her gün temizlemekten yoruldum
HtcByz 1melek_annesiii Benim ki de 2.chester model ama o deliklerini sürekli süpürgeyle tek tek çektirmek zulüm, kadife olması ayrı dert yazın yakıyor ve birşey dökülünce çıkarmak zor, zaten bebeli evde üstüne örtü örtmeden de olmuyor 🤷♀️
Nalzlmom 1melek_annesiii 2. Aynı modeli var delikleri tek tek temizlemen gerekiyo 1. Daha kullanışlı ayrıca 2. Olanı herkes aliyo modadan ziyade alışkanlık oldu 1. Daha şık geliyo ben pişman oldum 1. Yi almadığıma ama memnunum koltuğumdan da 😅😅
Kerem_k1 1melek_annesiii bu iki modeli de çok seviyorum evimize alalım çok istemiştim evlenirken. Ama eşim mobilyacı olduğu için hiçbir şekilde bundan istemedi spor model aldık. İçimde kaldı yani😃 ama gidip yine alacak olsam 1 derim. Tekli koltuk hele midye model olduğu için çok hoşuma gidiyor. Tabi kullanışlımı bilemem. Sadece şunu söyleyebilirim ayakları demir olanlar bi süre sonra paslanma yapabiliyor
0000Bahar 1melek_annesiii 1 numara cok güzelmiş ama beyaz koltuk çocuklu evlerde zor olur ama yaparım hallederim dersen ben 1 derim 😂😂😂
0000Bahar 1melek_annesiii evin ferahsa 2 numara da güzel kapatmazsa evini boğmazsa renkleri çok güzel
Nrglesm 1melek_annesiii kesinlikle 1 ben 2. Model kullanıyorum delikleri tek tek temizlemek zor oluyo 🙄
1melek_annesiii erosunn_annesi ilk evlendiğimizde L koltuk aldık tay tüyü kumaşı dedi sil leke kalmaz gel görki sanki çöpten alıp gelinmiş gibi örtü seriyorum yoksa miğden almaz oturmaya kız sinirim bozuluyor varya
1melek_annesiii HtcByz üstteki aklıma daha çok yattı delikli delikli değil çok uğraştırmaz diye düşünüyorum
1melek_annesiii Nalzlmom teşekkür ederim canım bende biri beğeniyorum da eşim ikide güzel dedi birde kızlara sorayım dedim 😂
Atailknur 1melek_annesiii düğmelerini arasıntoz biriktirir o sebepten düz olanı tercih ederim süpürme açısından
1melek_annesiii Atailknur kardeşim kullanıyor toz olmuyor diyor ama ben sürekli uğraşmak istemiyorum onunla o yüzden üstteki model hoşuma gitti
AhsenAhsen 1melek_annesiii 1 çok güzel ama temizlemesi zor olur. Yaparım dersen al. Yoksa 2 numarayı al.