Hanımlar yürümek üzere olan bebeğe yürümesi hizlansin guclensin diye d vitaminini ampül olandan kırıp veriyolarmis iki tanıdığım da biz ondan veriyorduk dediler küçük bebeğe bir ampülu vermek biraz ağır gelir diye düşünüyorum sonuçta her gün üç damla olarak veriyorum zaten aranızdan uygulayan bilen var mı kızım 13 aylık yürümeye başlamadı henüz acelesi yok ama aklıma takıldı