Se12hadet Kizlar doğum dan sonra psikolojik rahatsızlık geçirdim, çocuğuma istediğim gibi bakamadım bir süre,şu an beş aylık olduk ve ben iyice kendime geldim artık ilgilenebiliyorum .eşimle aramda soğukluk oluşmuştu yavaş yavaş o da geçiyor geçen gün ona uzun zaman sonra isindigimi hissettim.yani hersey sanki yoluna giriyor ne olur dua edin herşey daha iyi olsunnnn...