AhsenAsel27 Eda2134 sadece puseti kullandım kızım büyüdüğü için artık küçük geliyor ve ihtiyacım kalmadı o yüzden satıyorum.
milletsanaseymiolacak AhsenAsel27 1800 liraya sıfırın almıştık yapmayın lütfen ikimci el sonuçta kullansanız da kullanmasanızda yarı yarıya olmalı fiyatı
AhsenAsel27 milletsanaseymiolacak ben sıfırını sizin dediğiniz fiyata almadım dolap uygulamasından bakabilirsiniz en uygun ben veriyorum . Bende araba alacağım kızıma üzerine para ekleyip, herşeyin fiyatı 2 katına çıktı sonuç olarak.