Selamlar, aynı durum bende de olmuştu.Okuduklarım,izlediklerim ve duyduklarım beni de korkutmuştu fakat korktuğum gibi olmadı maşallah diyeyim ne uyku düzeni bozuldu ne iştahı kapandı ne huzursuzlandı ne de çok ağladı.Benim düşüncem atak bitene kadar mahvoldum tarzındaydı ama normal şekilde geçirdik bu atağı yani demek istediğim her çocukta aynı durumlar gözlemlenmiyormuş sonuçta her çocuk farklı ve kendine özeldir.Umarım sizde bu atak dönemini bizim gibi sorunsuz atlatırsınız.